28 Şubat 2012 Salı

Dünyada Müşteri Deneyimi Uygulamaları II (Capital One Bank)

Capital One Uygulaması “Bon Voyage” ile…İyi Yolculuklar

Müşteri deneyimi bazen büyük bütçeler yada kampanyalar ile değil basit bir cümle ile gelebiliyor… Capital One, kendi kartları ile uçak bileti alan müşterilerine, uçuşlarından önce basit bir mail atarak onlara farklı bir deneyim yaşatıyor.

Renkli bir mailde müşterilerine “İyiYolculuklar” dilerken, müşterinin yaşayabileceği herhangi bir sorun olması durumunda yapabileceklerini yada arayabilecekleri telefon numaralarını da belirtiyorlar. Bununla birlikte mailde bileti alan kişinin doğru olduğuna ve sahtecilik yapılmadığına dair bir doğrulamada yapılıyor.

Bu şekilde müşterilerine basit bir şekilde onları düşündüklerini belirten Capital One, bu küçük mail içinde her sorunda yanlarında olacaklarını da göstermiş oluyor.

Hiç yorum yok: