8 Ağustos 2012 Çarşamba

ACTERA GROUP KİMDİR





Actera Group, 1.6 milyar ABD$’ını aşan sermaye bazı ile Türkiye’deki yatırımlara odaklanmış en büyük özel sermaye fonu yönetim şirketidir.

Actera fonlarının yatırımcıları, Kuzey Amerika, Avrupa, Uzakdoğu ve Ortadoğu merkezli emeklilik fonları, kalkınma bankaları ve devlet yatırım kurumları da dahil olmak üzere, dünyanın önde gelen kurumsal yatırımcılardır. Actera, fonlarındaki yatırımcıların finansal güçlerini ve global imkanlarını yatırım yaptığı şirketlere değer katmak amacıyla harekete geçirebilmektedir.

Actera, özel sermaye yatırımları ve ilişkili alanlarda tecrübe sahibi, Türkiye’de iş yapma tecrübesini uluslararası en iyi uygulamalar ile birleştiren 16 kişilik bir ekip tarafından yönetilmektedir. Yönetim ekibinin liderliğini İsak Antika ve Murat Çavuşoğlu yapmaktadır.

Yatırımlarındaki Türkiye odaklı stratejisi, finansal gücü ve tecrübeli yerel yönetim ekibi ile Actera Türk şirketlerinde değer yaratma konusunda ayrıcalıklı bir konuma sahiptir.

Actera’nın faaliyetlerinin temelini güçlü bir ortaklık kültürü oluşturmaktadır. Girişimciler, şirket ortakları ve yönetim takımları ile uzun vadeli ve karşılıklı fayda sağlayan ortaklıklar tesis etmenin ve sürdürmenin değerine inanıyoruz. Bir iş kolunda sadece bir şirket ve yönetim takımına yatırım yapar ve tüm kaynaklarımızı ortaklarımızla oluşturduğumuz iş planını en iyi şekilde uygulamaya veririz. Ortaklığa getirdiğimiz finansal güç, bilgi birikimi ve tecrübenin yanı sıra, Türkiye’ye yönelik uzun vadeli ve kalıcı yatırım stratejimiz ve hızlı karar verebilme yetimizle Türk girişimcileri, şirket ortakları ve yönetim takımları için iyi bir ortak olduğumuza inanıyoruz.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Actera grup, Berra Finans grubu ve bunlar gibiler tamamen marka değeri yüksek firmalara yönetim danışmanlığı yapıp sermaye gücü ile şirketleri alıyorlar ve sonrasında daha yüksek değerlere pazarlıyorlar. Sonucta milli sermaye yabancılasıyor