12 Haziran 2012 Salı

Şirket Haberleri

Ayen Enerji (AYEN, enerji üretimi, $167mn PD) operasyonlarına 72MW’lık yeni bir rüzgar kapasitesi ekledi (tamamen sahibi olduğu iştiraki vasıtasıyla). Bu yeni kapasiteyle şirketin mevcut kapasitesi 399.3MW oldu. AYEN 2.14x FD/Kurulu Kapasite (sektör ortalamasının altında) ve 18.0x FD/FAVÖK (sektör ortalamasına paralel) ile işlem görmektedir.
Ostim Endüstriyel Yatırımlar (OSTIM, holding benzeri, $154mn PD) Ayen Ostim Enerji Üretim A.Ş’deki %24’lük payını TL18.2mn’ye (KDV dahil) bir diğer grup şirketine sattı. OSTIM bu satıştan TL0.9mn’yi Haz’12’de, TL0.9mn’yi Tem’12’de, kalan miktarı ise taksitli olarak tahsil edecek. Satış EPDK’nın onayını gerektirmektedir.


 
Şişecam (SISE, holding, $2mr PD) ödenmiş sermayesini bedelsiz sermaye arttırımı yoluyla %10.9 arttıracak, TL1.35mr’dan TL1.5mr’a çıkaracak.
Katılım Bankaları’nın toplam aktiflerinde %24 paya sahip olan Türkiye Finans Katılım Bankası, ödenmiş sermayesini %88 bedelsiz ve %34 bedelli artırımla TL1,775mn’a çıkarma kararı aldı. 1ç12 itibariyle Banka’nın sermaye yeterlik rasyosu katılım bankaları ortalaması olan %13.9’un hemen üzerinde %14.1 seviyesinde bulunuyor.

Hiç yorum yok: