7 Mart 2012 Çarşamba

Müşteri Deneyimi Yönetimi Eğitimi "Akılda Kalan Başlıklar 7" Chase Bank Uygulaması

Chase Bank “Jot” Uygulaması

Bankaların da mobil uygulamalarda öne çıktığı günümüzde Chase Bank “Jot” uygulaması ile pek çok özelliği bir araya getiriyor.

Uygulama dahilinde kullanıcılar, kamera ile fotoğraf çekerek çeklerini bozdurabiliyor, telefonlarını hareket ettirerek para transferi yapabiliyor, bulundukları alana yakın olan yerlerde geçerli olan indirimlerden haberdar olabiliyor, faturalarını tarayarak ödeyebiliyor ve daha önce yaptıkları işlemleri hem gözlemleyip hem de bunlarla ilgili hatırlatmalardan yararlanabiliyorlar.


Uygulama kullanıcılarına sağladığı kolaylıkla zaman kazandırırken, işlemlerin kalitesini de artırıyor.

Samsung ürünlerinin eskiyen imajını değiştiriyor

Samsung’un yönetim kurulu başkanı ve CEO’su Kun-Hee Lee, ürünlerin eskiyen imajını değiştirmek için yenilikçiliğe ve tasarıma odaklanmak istedi ve zor bir kararla karşı karşıya kaldı. Ürünleri değerinden fazla bir fiyatla satılabilir düzeyde değildi ve genellikle kitlesel perakendecilerin raflarında yer alıyordu.

Samsung önce Wal-Mart, Target gibi perakendecilerden tüm ürünlerini çekti. Ürünleri üst tabakaya yönelik mağazalara koydu.

Bu sayede üst gelir grubuna hitap eden segment içerisine girebildi ve kendisi için doğru olan müşteriye ulaşma imkanı buldu. Şirket 2003 yılında 36,9 milyar dolar gelir açıkladı.

Hiç yorum yok: