15 Şubat 2012 Çarşamba

Müşteri Deneyimi Yönetimi Eğitimi

3 Günlük "Müşteri Deneyimi Yönetimi" eğitimine katıldım. Bu eğitimi özkent&taysever veriyor. Eğitimi ise firma sahiplerinden Bora Özkent veriyor. Son dönemlerde aldığım en başarılı, en anlaşılır ve en faydalı eğitimlerden en önde geleni diyebilirim. Müşteri Deneyimi konusunda yapılması gereken o kadar çok şey varmış ki inanamadım. Bu kavramda alınması gereken çok yolun olduğunun farkına vardım.

Daha yeni yeni bir oluşum olan "Müşteri Deneyimi Yönetimi" konusu üzerine çalışılması ve gidilmesi gerekli. Bu konuda da doğru adres bence Bora Özkent ve ekibi.


"Müşteri Deneyimi Yönetimi" konusunda ufkumu genişletti ve neler yapmadığımı, neleri yapmam gerektiğini farkına vardım. Benim için 3 günlük bu eğitim harika bir deneyim oldu. Özellikle müşteri odaklı çalışan herkesin imkanı var ise bu eğitimi alması gerekli. Yok eğitimi alamıyorsanız hocam Bora Özkent'i takip etmeniz yeterli.

Bora hocam herşey için teşekkürler. Emeğinize, ağzınıza ve yüreğinize sağlık...

Bora bey her alanda paylaşıma açık ve değerli bilgilerini bir çok ortamda paylaşıyor. İşte bunlardan bazıları;

www.onkentvetaysever.com

Twitter: OzkentTaysever

Facebook: www.facebook.com/ozkenttaysever

Tatilde bitti, eğitimde bitti. Perşembe günü yine hayatın gerçekleri.

Hiç yorum yok: