9 Ocak 2012 Pazartesi

KARDEMİR GM DEMİREL, ''1,5 YIL İÇİNDE 3 MİLYON TON ÜRETİM HEDEFİMİZ VAR''

Karabük Demir ve Çelik; Fabrikaları; (KARDEMİR) AŞ Genel Müdürü Fadıl Demirel, ''1,5 yıl içinde 3 milyon; ton üretim hedefimiz var'' dedi.; Demirel, AA muhabirine yaptığı açıklamada, 2011 yılının fabrikaları adına; başarılı geçtiğini özellikle kapasite, kalite ve yönetsel konularında önemli; değişim ile dönüşümün yaşandığını söyledi.; 3 milyon ton üretim hedefinin önemli bir rakam olduğunu vurgulayan; Demirel, şunları kaydetti:; ''1 milyon 500 bin ton ham çelik üretim kapasitesi, yapılan yatırımlarla; 3 milyon tona çıkacak. 1,5 yıl içinde 3 milyon ton üretim hedefimiz var. Bu bizim; önümüze koyduğumuz hedef. Fabrikamızda kapasiteyi arttırmanın teorilerini hep; geliştirdim. Kapasite, kalite ve yönetsel olarak çağdaş fabrika olmaya başladık.; Hedefimiz için bütün yatırımlarımız devam ediyor yatırımların hepsini kendimiz; yapıyoruz ve dışarıdan herhangi destek almıyoruz. En önemli yatırımlarımızdan; birisi 5 No'lu Yüksek Fırın. Bu fırının çalışmaları devam ediyor.''; Türkiye'de ray üretiminde tek olduklarını ve çok kaliteli raylar; ürettiklerini belirten Demirel, ''Devlet Demir Yolları'nın rayını biz üretiyoruz.; Fabrikamızda; hızlı tren rayları da üretiliyor. Bu alanda sadece ülkemizde değil; bölgemizde de tek konumdayız. Bir çok ülkeye ray gönderiyoruz. Aynı zamanda bu; alanda; makas üretimi yapıyoruz. Vagon üretimi içinde önemli aşamalar kaydettik.; Demiryolu; ile ilgili ne geriyorsa önümüzdeki günlerde fabrikamızda üretilecek''; diye konuştu      

AA

Hiç yorum yok: