- Çalışan Katılımının Aydınlanması: Tüm şirket çalışanların katılımının deneyimindeki öneminin anlaşılması
- Mobil Deneyimler: Zaten hayatımıza girmiş mobil uygulamaların daha da gelişmesi
- Dijital–Fiziksel Deneyim Entegrasyonu: Mağaza içi deneyimlerin mobil dünyayla kaynaşması
- Self Servis ve Asistans Uyumu: Self servis hizmetlerin asistans hizmetleri ile desteklenmesi
- Deneyim ve Marka: Markanın güçlenmesinde deneyimin kulaktan kulağa (WOM) pazarlanmasının öneminin artması
- Yapılandırılmamış Bilgi Takdiri: Yapılandırılmamış olsada yazılı verilerin şirketler için taşıdığı önemin artması
- Sosyal Medya Asimilasyonu: Sosyal medya kullanımının tüm organizasyon tarafından pazarlama aracı olarak benimsenmesi
- Müşteriler Öngörü Bekliyor: Öngörü teknikleri ile müşteri ihtiyaçlarının önceden belirlenmesi ve müşterilere proaktif yaklaşılması
- Müşteri İçgörüsü Operasyonda Yerini Alacak: Müşteri deneyimini farklılaştırmak için müşteri iç görüsünün günlük operasyonel hayatta yer alması
- Müşteri Değer Segmentasyonu: Müşteri segmentasyonu kategorilerine değer segmentasyonunun da dahil olması ve önem kazanması
- Bağlılık Aktivasyonu: Müşterilerin “markaelçisi” olarak tavsiyede bulunmaları için programlar geliştirilmesi
- Müşteri Deneyimi Tasarımının Yaygınlaşması: Tasarım çalışmalarının belirli kilityerlerden tüm organizasyon geneline taşınması
- Bir Kriter Olarak Müşteri Deneyimi: Müşteri Deneyiminin performans değerlendirme kriterleri arasına girmesi
27 Şubat 2012 Pazartesi
Dünyada Müşteri Deneyimi ve 2012 Müşteri Trendleri
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder